Se enkelt indlæg
Gammel 28-11-2015, 18:30   #18
dds
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 117
Styrke: 15
dds er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Der er betydeligt mindre kriminalitet og vold og ballade her i BG end i DK... lige modsat af hvad de fleste tror... BG er et meget fredeligt land at bo i
Jeg er selvfølgelig blevet stoppet af færdselspolitiet adskillige gange... da jeg kører meget.. og også ind i mellem lidt hurtigt...
Alle gangene har jeg fået lov at køre igen med en venlig henstilling.... på nær een gang hvor jeg faktisk fik en fartbøde... prøvede faktisk at spørge betjentene om vi ikke kunne ordne det på stedet ... det kunne der slet ikke være tale om... så jeg fik min fartbøde... men den var nu kun på 30 leva... godt en hund i kroner...

Første gang i mit liv "smørede" jeg i år og det blev en panser i Montenegro. Jeg kører ellers pænt og er ikke fartbølle, har haft mit kørekort i snart 30 år, men blev på vej tilbage fra kysten distraheret med en heftig diskussion med min kusine, og har overset at jeg kørte 80 km/h i stedet tror jeg 50 km/h, hvor var begrænsning. Jeg forklarede til røvhuller at jeg ikke gjorde det med vilje, ingen diskussion, jeg skulle ellers få frakendt mit kørekort hvis jeg ikke betaler 50 EUR i hans lomme, mafia ikke? Og så fik han advaredet mig at jeg skal ikke sladre om det..
dds er ikke logget ind   Besvar med citat