Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2011, 10:33   #24
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jeg har lige flettedet en masse linger og blev så vippe af var nok for længe om det .men prøver igen.

spillehalder vad på bordet-det skyder jeg i jorden-jeg er angst bare jeg går forbi en-har lidt forbi af at bo på broen har set i et pistolløb-men havde en heldig dag idioten trykkede ikke af.
men mange af de ting jeg har oplevet sætter sine spor og meget af mene små "forbier" tror jeg kommer af ting der er lagt låg på fra barndommen også,men jeg har været for god til at fortrænge mange ting i mit liv og for god til at undgå de ting der fik noget til at stike fjæset frem-og tror også jeg har haft brug for at gemme det væk for at klare den dagligdag jeg havde,der var ingen andre der ville havet kunnet overtage mine pligter.

Jeg har måske snart for meget i rygsækken til at bare springe ud i hvad som helst,for spøgelserne ser jeg snart alle vejne.og alligevel,ssyntes jeg bare at alt min "angst" for det værste også bare bliver bekrestet hele tiden.

Indspriengs kursuser og indsprierings foredrag har jeg været igemme et utal faf gange,der nk bare ikke noget der indsper mig..
Hvis jeg nævner en hoppy og noget der giver mig noget ,så ville jeg nok blive smidt i en sfo men det ville jeg slet ikke kunne overskuge bare en ½ time ,men jeg elsker at lave ting med mit barnebarn,og skulle man om sætte det til noget brugbart,bliver det noget hoppy dagcentre linde-men så ville der komme ? jeg ikke ka tale om sådanne som jeg har det fortiden.

jeg har haft 8 spykolog samtaler og hun siger bare at jeg har meget at bærer på og hun forstår godt jeg har det svært,men at jeg må være stærk alligevel,for jeg er ikke endt i druk eller andet misbrug-at jeg har en god fornemelse af hvordan alle andre har det og ikke kan gøre så meget andet end det jeg gør.

Hun ville ind på hvordan jeg havde det med at tabe arbejdsevnen,men det ville jeg ikke selv ind på-for det var lige som ikke rigtigt det det handelede om hos hende.

Men det er svært at man altid har været noget for ander i kraft af det jeg lige som har kunnet for og med dem-nu hvor man-jeg siger fra så svinder intrassen og folk finder andre der kan lige som overtage .Det ikke lige frem noget der styrker selvtilliden heller.

Jeg føler virkelig jeg er ingen ting,andet end en der ikke kan og har ondt både i livet og i musklerne
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af Webmaster; 22-06-2011 kl. 17:28. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat