Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2011, 00:21   #21
joa
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2009
Lokation: københavn
Alder: 54
Indlæg: 29
Styrke: 15
joa er ny på vejen
Jeg var i virksomheds praktik i hjemmeplejen på kontor, jeg skulle sidde og ringe til borger og fortælle hvilken hjælper der ville komme dage efter og så skulle jeg tage telefoner.
jeg havde et hæve/sænke bord så jeg både kunne stå og sidde (godt for kroppen)
og så kunne jeg holde alle de pauser jeg ville.
fordele ved at være i hjemmeplejen var helt klart at de hviste at ikke alle sygedomme er synlige og de viste mig hensyn, de kom flere gange ind på mit kontor og mindet mig om at holde pauser, jeg var så heldig at jeg fik mir egen kontor da jeg fra starte sagde at jeg ikke kunne være samme med flere bliver let stresset

jeg mødte kl. 8 i starten men fik det lavet om da der var alt for mange mennesker i bussen så jeg fik angst anfald så blev aftalen at jeg bare var der inden kl. 9 og gik så igen ved 12 - 12.30 tiden der kunne jeg ikke mere havde svært ved at koncentere mig og var død træt, min jobkonsulet ville have mig til at blive der til kl. 13 men jeg meldte pas og sagde at jeg virkelig kæmpe bare fra kl. 12 - 12.30 i på onsdag skal jeg til samtale på kommunen er lidt spændt på hvad hun har at sige.

men måske du kunne forslå denne jobbeskrivelse, fordele er jo også at du ikke skal skrive så meget, måske lige tage et print af en borger og skrive at gruppeleder skal ringe der til.

Husk altid at tænke på dig selv de takker dig ikke når du er helt nede og der er lang vej op igen.
joa er ikke logget ind   Besvar med citat