Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2011, 07:00   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af fibro Se meddelelser
Naaarr....må hellere beholde min dejlige hund derhjemme,man skal være god ved dyrene

Nå, men imorgen må jeg ringe og tale med min søde læge om en tid, jeg fik fra anden side igår at vide, at SB skal anmode skriftligt om den generelle undersøgelse til lægen, men jeg fik bare i en mail at vide af SB,at jeg gerne måtte bestille en tid. Så må lige høre lægen om proceduren nu er som den skal være, så ikke der bliver noget bøvl ud af det.

pyha, håber sådan det hele vil gå godt og de allesammen er forstående på mine kvaler.

fra Fibro
Det er også korrekt, at lægen skal have noget skriftligt fra kommunen i forb. med en generel helbredsundersøgelse, men det kan jo være, at lægen allerede har modtaget den.

Hmmm, min vovse er ellers rigtig god til, at sige fra over for ting han ikke vil være med til. Så det kunne da blive et "interessant" møde.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat