Se enkelt indlæg
Gammel 16-01-2008, 20:56   #27
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, sammen er vi stærke. Vi lærer meget af hinanden... også af hinandens spørgsmål.

Jeg går ud fra, at når du skriver beskyttet beskæftigelse, at det så er udviklingshæmmede, du arbejder med.

Jeg ved ikke så meget om skånejob, men kommunen skal godkende det og giver tilskud, som Stella skrev. Og det er typisk førtidspensionister.

Ja, denne gruppe rammes hårdt... og især på huslejen, hvis de bor i beskyttet bolig, har de næsten ikke engang råd til huslejen. Det er horribelt.

Men det, som jeg fremhævede i mit indlæg om beskæftigelsesministerens svar om at "tjene lidt ekstra", strider jo imod det, de udsættes for af din kommune.

På et tidspunkt var der også en masse ballade om, at de betalte penge for at "arbejde gratis". (Det har vi vist skrevet om her på k10.)

Jeg vil tro, at foreningen LEV tager sig af sagen. www.lev.dk

Der er jo meget fokus på denne gruppe med beskyttet beskæftigelse, så vi må krydse fingre for, at man drager omsorg for dem.

Måske du kunne sende en mail til lev og gøre opmærksom på problemet.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat