Se enkelt indlæg
Gammel 28-01-2013, 15:06   #7
ErikD
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2008
Alder: 59
Indlæg: 59
Styrke: 16
ErikD er ny på vejen
Cool

Citat:
Oprindeligt indsendt af eskemand Se meddelelser
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det bare er mig der har midforstået hele situationen med hensyn til førtidspension.

Jeg kan i min fantasi ikke forestille mig hvorfor folk gerne vil arbejde ved siden af FTP.
Hvis dette er tilfældet så burde man have søgt om flexjob istedet for FTP. da jeg mener at folk der får tilkendt FTP. er så syg eller nedslidt så de ikke kan forsørge sig selv, ved også det kan være svært at acceptere at man ikke længere kan det samme, men man må nu engang se realiteterne i øjnene.

Jeg ved godt at man ikke får mange penge udbetalt på pension i forhold til det man engang tjente, men det er man vel klar over inden man søger.
For 2-3 år siden havde jeg møde med kommunen(min sagsbehandler) hvor jeg sagde til dem at jeg godt kunne tænke mig at komme i flexjob.

Svaret jeg fik var at jeg først skulle finde mig noget arbejde selv og havde det i en periode før de ville putte mig på flexordning.

Så jeg har altså prøvet at komme på flexordning direkte.

Skal lige sige at jeg sagtens kan arbejde noget om ugen og har da også haft vikar arbejde før, men måtte stoppe da vikar bureauet ikke forstod at jeg ikke kunne fuldtids og drev rovdrift på mig. Altså faktisk for meget succes.
Jeg er hellere ardrig blevet arbejds testet før jeg fik pension.

Sidst redigeret af ErikD; 28-01-2013 kl. 15:10.
ErikD er ikke logget ind   Besvar med citat