Se enkelt indlæg
Gammel 30-01-2008, 19:46   #10
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Hej Sanne....jeg tror ikke, du behøver at være bange for speciallægen, det en speciallæge skal gøre er, objektivt, at beskrive hvilke sygdomme og hvilke symptomer han/hun finder, dels ved en undersøgelse og/eller røngten, og dels ved en samtale...kommunen behøver jo et eller andet "bevis" for din slidgigt, det er ikke nok at en kiropraktor tager røngtenbilleder og stiller en diagnose, ikke fordi han ikke kan gøre det, men fordi han ikke er læge.

Det som er det vigtigste er, at du har mange smerter p.g.a din slidgigt, og du skal vide at mange kroniske rygpatienter, netop p.g.a smerter også udvikler fibromyalgi sideløbende med f.eks slidgigt, noget som speciallægen sikkert også er opmærksom på, og samtidig også vil undersøge dig for.

Da læger ikke må udtale sig om, hvorvidt du skal have pension eller ej, så kan jeg ikke se at du behøver at være nervøs for, at lægen er i lommen på kommunen.

Jeg har selv været til en speciallæge, en speciallæge udpeget af et forsikringsselskab, og fik der en sober og uvildig behandling.

Vh Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat