Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2016, 18:51   #25
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Er det ikke mere ift om de vil bevillige indskud, og at de i nogen boligområder kan bestemme hvor mange på overførselsindkomst der må bo der?

Hvis man på egen hånd flytter, udlejer er privat, man selv sørger for indskud, kan de vel ikke ophæve ens lejekontrakt
Da jeg i tidernes morgen flyttede hjemmefra mine forældre og ind i eget lejemål i samme kommune og samme boligforening skulle jeg også godkendes som lejer af kommunen, også selv om jeg selv betalte indskuddet og ikke skulle låne en øre.

Jeg fik lejemålet tildelt af boligforeningen under forudsætning af at kommunen godkendte mig som lejer.

Selv den dag i dag har jeg ikke fundet ud af hvilke betingelser der var for at blive godkendt men jeg havde helt sikkert mistet lejligheden igen hvis kommunen ikke havde accepteret mig som lejer.

Der var tale om en privatejet boligforening som dog var almennyttig på den måde at kommunen havde råderet over nogle af lejemålene, den jeg fik var en af dem boligforeningen selv havde råderet over, men alligevel skulle jeg godkendes af kommunen.

Edit:
Fandt lige dette link fra Greve kommune:
http://www.greve.dk/Borger/Bolig%20o...dkendelse.aspx

Sidst redigeret af Nørd; 13-11-2016 kl. 18:56. Årsag: Tilføjelse
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat