Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2016, 10:16   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Subo66 Se meddelelser
Jeg kan godt forstå 'planen' med at møde op og så gå hjem, når man har nået grænsen.

Hvad så hvis der er bestilt kørsel eller man først kan komme med en bus/rutebil to timer senere. Hvad gør man så ??? Det er jo ikke alle der er selvtransporterende.
Til at starte med må man jo bede om, at få adgang til et sted hvor man kan sidde eller ligge, alt efter behov.
Hvis problemet fortsætter og det ikke fungerer med, at blive på stedet og vente, så må man kontakte sin sb og forklare problemet.

Men som web skriver, så skal man nok passe på med, at gøre transporten til et stort problem.
Groft sagt, så er jo én selv der har valgt, at bo hvor man bor.

Af hensyn til dokumentation vil jeg anbefale, at al kontakt til sb foregår på skrift.

Citat:
Oprindeligt indsendt af unisab Se meddelelser
Hvis jeg starter igen på arbpr 2time om ugen. vil det blive samme, kommer på arbplads, efter 15-20 min kunne ikke klare, gå hjem. hvis jeg kampe for at blive længerer så siger de at jeg kan klare et let job.
Tidligere skrev du, at du havde ca. 50% fravær.
Jeg forstod det sådan, at du sygemeldte dig og blev hjemme ca. halvdelen af dagene.

Så hvis du møder op hver dag, og går hjem når du ikke kan klare mere, så bliver det ikke det samme som de andre gange.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat