Se enkelt indlæg
Gammel 24-06-2018, 19:47   #8
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Begynder Se meddelelser
Hej Peter,

denne information er i særdeleshed nyttig. Jeg har oplevet at der blevet indhentet og udleveret personfølsomme oplysninger om mig uden mit samtykke, som ikke har relevans for min sag.

Jeg har ikke noget at skjule, men er en privat person og ønsker ikke mit privatliv udstillet.

Kunne det ikke være en ide at sætte samtykkeerklæringer under nyttige links til nye brugere?
God ide. Jeg skrev også bare under på den generelle, men hvis jeg havde vidst at jeg kunne styre det bedre, havde jeg gjort det. Jeg havde som sådan heller intet at skjule, men de indhentede bl.a. hele min hospitalsjournal, med private oplysninger uden betydning for sagen. Det syntes jeg var ubehageligt - simpelthen bare fordi det var privat og dem uvedkommende.

Jeg er idag pensionist. Når jeg ser tilbage på mit forløb, var det værste faktisk den umyndiggørelse og indblanding i private forhold man bliver udsat for. Som om man er et barn. Sygdom er også noget dybt privat, men det kan man jo ikke undgå at de piller i. Men ubehageligt er det
__________________
Pensionista✍🏼
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat