Se enkelt indlæg
Gammel 15-05-2015, 03:37   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man har ikke pligt til at have en telefon eller for den sags skyld oplyse nummeret til den hvis man har en...

Skulle de allerede have det nummer ja så har du lov til at fortælle dem at du ikke ønsker telefonisk kontakt med dem..

Du kan evt fortælle dem at du mener at du bør have alt på skrift sådan at du kan dokumentere alt....eller du kan fortælle dem at du ikke kan følge med eller huske det når tingene sker over telefonen...

Personligt har jeg altid sagt det lige ud...at jeg ønsker at kunne dokumentere alt og at det kan man ikke med telefoniske samtaler..

Selv om man har fortalt dem dette ja så kan de sørme stadig finde på at ringe...og der skal man med det samme i samtalen fortælle at man ikke ønsker telefonisk kontakt og at de kan og har muligheden for at skrive til dig via e-boks...

Kan nogle af dem finde på at blive sure....jeps...men men som jeg ser det ja så er de selv skyld i at borgerne bliver nødt til at tage dette skridt....

Man står virkelig dårligt uden dokumentation i dette system...

Som @Vovse skriver....så findes der ikke nogen lov som siger at man skal tale med dem telefonisk..

Hvis du skifter telefon nummer og vil undlade at fortælle dem dette så husk at du skal have hemmeligt nummer da de ellers bare kan slå dig op under dit navn...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat