Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2013, 15:49   #7
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
ja jeg må jo lige nævne vi er rigtig mange ansat og størstedelen af os er enten fleks jobber og nogle i skånejob.

men ja jeg syntes bare det er en lidt underlig måde det gøres på da jeg jo ikke kan gære for mit hjerte lige pluselig svigter og har da heldigvis fået et brev fra sygehuset om det forløb jeg var i gennem med stød i fredags og hvilken slagt piller jeg er kommet på for bla hjertesvigt og dem får man jo næppe uden grund

men inders inde er det fint nok at blive afskedet det skal dog bare gøres rigtigt, min ene kollega var syg i næsten 4 mdr han er ikke fyret,

men ja fagforeningen får lov til at se det igennem og ja i har ret mit liv er vigtigere end et arbejde syntes bare det er skrammende at en kommune afd kan gøre sådan og skide højt og flot på alle regler vedr varme

Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Du bør tage fat i fagforeningen, idet der måske er en sammenhæng med dit dårlige hjerte og dine sygdomme pga kulden.

Dette kan betyde uretmæssig fyring, og måske godtgørelse over en længere periode.

VH Popiae


ja der er helt afgjort en sammenhæng det sagde min læge også da jeg begyndte at mere og mere syg og fik forkølelser hele tiden pga kulde og træk
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat