Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2014, 17:27   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu skal man heller ikke være urimelig...da slet ikke over for folk....hvis eneste ønske er at hjælpe andre....ganske gratis....til trods for deres eget helbred...
Når man feks som med Peter....forsøger at hjælpe ang kommunale svarfrister....ja så prøver at han jo at hjælpe alle....og ikke nogen bestemt bruger...eller med bestemte udfordringer...

Derfor kan det være yderst svært at tilrettelægge sit indlæg så det forstås af flest mulige...
Er chancen stor for at det ikke vil være alle der forstår det...jeps helt sikkert...
Kunne han så rette sine indlæg ind så lige en enkelt vil kunne forstå dem....jeps....men det vil næppe være særligt smart hvis man forsøger at nå flest mulige...

Jeg indrømmer blankt at jeg nok ikke vil være den der bedst vil kunne forklare mig eller hjælpe "visse" grupper herinde....med dette mener jeg folk som har andre udfordringer end jeg har fysisk...
Det er yderst svært at kunne sætte sig ind i hvordan det er at være psykisk syg hvis man selv kun er fysisk syg...
Men det at jeg kan have svært ved at kunne sætte mig ind i hvordan feks folk med psykiske udfordringer har det.....ja det skal vel ikke afholde mig fra at forsøge at hjælpe....og vel at bemærke hjælpe på den måde jeg kan...eller hvad...
Jeg har ikke nogen formodning om at jeg kan hjælpe alle....men det skal vel ikke stoppe mig i at forsøge...
Jeg kan jo altid håbe på at folk de vil spørge ind til ting de måske ikke har forstået eller er i tvivl om...

Feks aktindsigt...et godt råd er at man skal søge aktindsigt....og dette råd vil de fleste kunne tage til sig....
Men sådan forholder det sig jo ikke med alle....for der findes folk derude som er direkte bange for deres kommune og sagsbehandler....og de vil næppe kunne bruge dette gode råd...
Men selv om der er nogle som ikke vil kunne bruge dette råd ja så gør det jo ikke at det er et dårligt råd...det gør det allerhøjst til et godt råd som ikke alle vil kunne bruge...
Hvis nu der så sidder nogen der har det dårligt over at de ikke har modet til at søge denne aktindsigt.....gør det så at man ikke skal give rådet...personligt synes jeg ikke at det gør det...

Lige det med at gøre ting helt enkelt og ret præcist....ja det er rigtigt at det næsten altid vil være bedst...men men....det kan desværre ikke lade sig gøre med mange ting...
Netop for at skære ned på indlæggets størrelse ja så kan man vedlægge link til de ting man mener folk bør vide...
Men det er så et problem hvis folk ikke kan overskue at læse disse...
Når man skriver at folk bør tage aktivt fat i deres sag og selv holde styr på den.....ja så vil det jo ikke være alle der kan blive hjulpet af dette....slet ikke hvis de nu selv ikke har gjort sådan....
Men skal det så gøre at man undlader at skrive det....det synes jeg ikke...

Jeg kan da være ked af at du kan blive ked af det af den grund...men dem som tager rådet til sig...ja her vil det virkelig hjælpe dem...
Jeg vil dog give folk ret i at man ikke bør kaste om sig med fed skrift, farvet skrift og forskellige skrift størrelser.....da det bare forvirre mere end det gavner...

En ting jeg har lært af mine mange år her på K10....ja det er at man ikke kan sætte alle tilfreds....desværre kan man sige for man ville jo helst kunne hjælpe alle...men det kan ikke lade sig gøre...
En anden ting jeg har lært ja det er at selv om der er folk som er utilfredse med enkelte ting ja det skal ikke gøre at man afholder sig fra at hjælpe til hvor man mener man kan...

Vi har alle vores egne erfaringer og ud fra de ting vi selv har oplevet og sådan som tingene er i ens liv....ja ud fra det skriver man sine indlæg.....ud fra det forsøger man at hjælpe andre...på den måde man nu kan...
Jeg synes ikke at det er rimeligt at man langer ud efter andre....ud fra den måde et indlæg får en til at føle....når det indlæg ene og alene er skrevet i et forsøg på at hjælpe andre...

Der er næppe nogen der skriver noget herinde som er meningen skal gøre at nogen skal sidde tilbage og føle sig dum og uden evner...
Tingene bliver skrevet for at hjælpe og hvis der er ting man ikke lige kan forstå ja så spørg ind til det...
Stod det til os ja så ville alle kunne få den hjælp de skal have igennem deres egen kommune og der ville slet ikke være brug for denne hjemmeside...hvor vi trods alt ofre en stor del af vores tid...i et forsøg på at hjælpe flest mulige...ud fra vores evner...og dette uden at kræve noget tilbage..

Det skal lige siges at jeg har forsøgt at gøre mit indlæg så kort som muligt..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat