Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2014, 16:13   #8
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære De7smådværge.

... og ikke fastholde, at alle der ikke har sit fulde helbred ikke kan hjælpes.

Kodeordet er "Hvis du er tvivl om hvad der nævnes i lovgivningen, har du k10, som hjælper dig på alle måder."

I gennem tider har vi haft svært ordblinde, indsatte fanger fra fængsler, danske af anden herkomst ( ved ikke hvad jeg ellers skal bruge af ord) som ikke har kunne det danske sprog til fulde, som jeg.

Det har aldrig været noget problem.

Nu vender du tilbage med din grammatik og påstande om at andre bliver kede af at læse min tråd, som kun har et eneste formål, at hjælpe og intet andet.

DUKH skriver jo netop:

"Og så er det, jeg i mit stille sind bliver noget bekymret for en del af de mennesker, vi møder i vores rådgivning og ikke mindst for de mennesker, som ikke en gang magter eller har overskud til at opsøge hjælp hos andre. For hvad stiller man stiller man så op med rådene: sæt dig ind i lovgivningen, lær at tale systemets sprog og vær overskudsmenneske"

Det er dem jeg ønsker at få fat i!

Det er dem jeg ønsker at hjælpe i begyndelsen af deres sag!

Det er dem vi skal gøre trygge, uanset om de kan et perfekt sprog. Men følg mine tidligere tråde, så vil du erfare hvad jeg står for.

Men kom med et alternativ til min tråd og mit sprog, hvor formålet er at hjælpe

Hilsen Peter
Beklager har lige præcist ikke overskud til at følge tidligere tråde eller komme med alternativer.
Dog tror jeg mange vil have glæde af noget kort, præcist og enkelt. Der må være flere end mig der ikke kan læse lange tekster, priortere mellem hvad der er vigtigst i en tekst og klikke på utallige links for at forstå både noget konkret ( lovgivningen) men også hvad du skriver " mellem linierne" og huske det bagefter.
Her er det måske bedst bare at holde sig væk og lade andre få glæde af det, hvis de kan.

God søndag

Sidst redigeret af de7smådværge; 22-06-2014 kl. 16:18.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat