Se enkelt indlæg
Gammel 12-02-2018, 18:58   #4
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Hej Sanne

Du kan altid skrive du ønsker at klage over en bestemt afgørelse, så du overholder tidsfristen på 4 uger. Samtidig skriver du så fx at uddybelse eller klagepunkter følger snarest og at kommunen skal vente med at behandle klagen.

Jeg kopierer gerne hele klagen ind i et dokument. Og for hvert punkt jeg er uenig i kommentere jeg punktet med kursivskrift.

Hvis der er faktuelle oplysninger der er urigtige indleder jeg altid med et afsnit med overskriften berigtigelse af oplysninger. Hvis dette afsnit er stort laver jeg berigtigelsen i dokument for sig selv og henviser til dette i klagen.

Undervejs i klagen citerer jeg alle lægelige oplysninger som taler mit synspunkt/begrundelse.

Hvis jeg skønner, det er nødvendigt laver jeg også et afsnit, der hedder kritik, hvor jeg fx beskriver hvis kommunen sorterer i oplysninger til deres fordel eller kommer med urigtige oplysninger eller undlader at indhente oplysninger.

Og jeg gør ikke dette på en dag men i små bidder, for det tager tid at få arbejdet sig i gennem sådan en afgørelse.

Mvh Ladybird
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.

Sidst redigeret af ladybird; 12-02-2018 kl. 18:59. Årsag: Stavefejl
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat