Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2018, 08:25   #14
snoozz
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2015
Indlæg: 100
Styrke: 9
snoozz er ny på vejen
Så sammenfattet... ja nu er mit første "raseri" overstået.

- så kommer jeg ikke udenom at betale 3600 kr?

Jeg kan bare huske at da min datter blev døbt var vores udgifter stort set kun leje af et festlokale, og dåsebajere fra tyskland (og vi bad folk om at tage en lille "ret" med selv) fx 5 frikadeller eller lign, og så blev der et mega ta-selv-bord.

Det nu heller ikke beløbet jeg er så sur over. 3600 kr. Det er dels at hun vil ha dem "i 11. time" når jeg har spurgt i flere år om vi ikke burde spare op til netop det.

Og dels at hun går i statsamtet med sit krav. Hun kunne for helvede jo bare ha ringet til mig og sagt "hey nu det snart, så vi skal bruge nogle penge, hvad gør vi?

Skal snakke med hende i eftermiddag....

Vil i al fald se hvad jeg får for pengene. Hvis jeg skal gi 3600 kr til konfirmation, så skal hun vel også?

Så vil forslå vi ser på brude.... nej konfirmationskjoler sammen til ca 7000 kr.

For jeg er ikke inviteret med til den efterfølgende fest, og jeg vil sgu ikke betale for at hendes venner og familie fester...

Der er tale om en kvinde jeg hverken har været kæreste med eller nogen anden relation udover at vi har et barn sammen i 7 år.

På mig virker det som om at hun kender det kommunale system "på rygraden" og dermed har tænkt sig at søge om alle de penge man overhovedet kan...

Også selvom hun udemærket ved at jeg er ramt af kræft, og sandsynligvis dør af det... !

Synes selv det er temmeligt usmageligt, men så blir det jo et etisk/moralsk spørgsmål...
snoozz er ikke logget ind   Besvar med citat