Emner: Vær på vagt
Se enkelt indlæg
Gammel 09-09-2011, 08:54   #12
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Solidaritet - eller.....

Jeg havde forudset en god gang moralsk opkast - man skal jo forages for en sikkerheds skyld og prøve at sparke lidt nedad.

Jeg har haft psykiske problemer i mange år. Og har været på kontanthjælp siden 2003. Jeg har været på kommunen mange gange for at sige, at jeg havde problemer og ikke kunne finde ud af det. De var ligeglade og jeg blev aktiveret.

Så jeg har fået boligindskud med tilbagebetalingspligt, så var jeg i fogedretten og skulle sættes ud af min bolig, da lånte jeg til huslejen med tilbagebetalingdpligt.
Så har jeg modtaget for meget i boligsikring. Midt i det hele mistede jeg så min søn, der flyttede til sin far, her skylder jeg børnebidrag. Samt lignende andre sager.

På kontanthjælp kan man ikke lønindeholdes. Det kan man på førtidspension og det bliver jeg så.

Det gælder alle mennesker at gæld til det offentlige forældes efter tre år (jeg tror ikke det gælder restskat).

Selv om jeg i nogens øjne er en ubehagelig selvforskyldt nasserøv, synes jeg ikke det er i orden at prøve at få penge i kassen på sager, der har været forældet i 6 år.

Til alle jer forargede personer vil jeg spørge, hvor meget i selv tror i bidrager til fællesskabet, hvis i selv roder rundt på kontanthjælp, sygedagpenge, ledighedsydelse, er i fleksjob eller førtidspension - vor herre bevare os!!!

Lad den, der er ren kaste den første sten.
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat