Emner: Ryg dårlig
Se enkelt indlæg
Gammel 23-07-2008, 10:31   #6
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hej igen, peter.

Tja, jeg vil da godt fortælle lidt om mine oplevelser, hvis det kan være nogen til hjælp

Første gang jeg hørte om Øfeldt var i kraft af mit tidligere formandsskab i en forening.
(Foreningen blev dannet da de sygdomsramte mennesker ikke kunne finde nogen særlig oplysning om deres specielle sygdom. Vi opnåede at få vores info anerkendt af Danmarks lægestand og modtog også en pris for det, fedt ikk´) Undskyld min reklame

Som tiden gik fik vi skabt en del kontakter og deriblandt Øfeldt centret.

Jeg var til åbent hus arrangement på et tidspunkt, da man inviede en ny afdeling og stiftede der for første gang -live- bekendtskab med dem.

Jeg var målløs, bedre kan det ikke udtrykkes

Alene det engagement som de alle lagde for dagen var en drøm

Jeg har ikke personligt prøvet deres "kur" men kender adskellige som har og langt de fleste føler at de har fået livet tilbage og det er sgu da værd at reklamere for

Har man mulighed for det er det bestemt et fantastisk bud på at få lidt livskvalitet igen

PS: glemte lige at fortælle at foreningen/hjemmesiden startede da min mand blev ramt af denne sygdom og som vi desværre fandt ud af, blev fejlbehandlet med en del følgeskader. Han var desværre det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt

Sidst redigeret af buster; 23-07-2008 kl. 10:39. Årsag: manglende tekst
buster er ikke logget ind   Besvar med citat