Se enkelt indlæg
Gammel 07-02-2013, 03:59   #1
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
fjernelse af barn

PARAGRAF 5O

jeg har en niece jeg hjælper...hun er 22 og venter sig for 2 gang,,,det første barn er frivillig anbragt fuldtid - plejefamilie...

nu er hun så 3 mdr henne med nr 2 og har lige være til møde¨på kommunen og da truede de allerede med at fjerne barnet ved fødsel..

pigen er selvfølgelig ude af den..da hun har gjort alt for at ændre sig og rydde op i sit liv,,flyttet kommen og droppet en masse dårlige venner...

men på møde fik hun at vide der blev iværksat en paragraf 5o undersøgelse,men jeg ka ikke rigtig hitte ud af hvad det er,,,

19 feb er der nyt møde og vi har lovet at tage med til mødet enten manden eller mig for at støtte hende og hører hvad de har gang i

synes måske bare de dømmer lige hårdt nok og hurtigt...vel er det barnets tarv - ingen tvivl om det...

men at dømme 6 mdr før fødsel og ikke give hende en chance for at bevise hun har ændret sig synes jeg lige er groft nok..

alle begår fejl - nogen værrere end andre...men vis hun ikke får en chance for at vise der er sket ændringer er jeg lidt sur...
er der nogen der kender til det her og på dansk ka forklarre på dansk hvad en paragraf 5o er..

på forhånd tak...vi vil jo gerne hjælpe - hvis vi kan...

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat