Se enkelt indlæg
Gammel 21-08-2017, 09:44   #1
skotten
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2008
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 4
Styrke: 17
skotten er ny på vejen
privat social rådgiver søges

hej igen igen så er den sgu gal igen igen med jobcenteret i københavn . så derfor søges igen igen nogle som kan anbefale en god og gerne billig privat social rådgiver som kan bistå min sag i kommunen er kørt helt ud på et side spor hvor jeg ikke magter den kamp som har kørt i over 17år mere . min lunte er blevet lidt for kort og psyken er blevet helt mørk . sidder lige nu og er ved at ende i et mørkt hul .og er ved at opgi både fammilie og venner så vis ikke der er nogle som kan hjælpe så er jeg bange for jeg ikke ved hvor jeg ender . og i behøver ikke anbefale Lea Holst Strynø hun er prøvet uden den store hjælp desværre . nogle som kender til et firma som hedder AD-Consult ??.eller bare en anden som arbejder i klientens interesse .skal lige siges jeg er på et afsluttet resourseforløb som er blevet forlænget i 3mdr så ved ikke lige hvad der sker bagefter er helt kørt træt troede ikke jeg kunne blive træt i kampen mod københavns kommune men åbenbart er det lige det som er sket efter 17år på forhånd tak
skotten er ikke logget ind   Besvar med citat