Se enkelt indlæg
Gammel 16-12-2013, 03:17   #172
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg HADER bare den sætning ''de andres penge'', for så kan man jo snart ikke engang tillade sig at gå til lægen, blive indlagt, gå med ungerne på biblioteket, eller træde sin cykel på offentlig vej, eller køre med bil over broen!

Så skal vi jo til at millimeter beregne om folk på overførsel, i det hele taget har RET til noget. Nu går jeg sjældent til lægen, og er faktisk kun på hospitalet i forbindelse med fødsler - så der er jeg ikke en udgift for ''de andres penge'' - kan jeg så godt tillade mig at få førtidspension?
Hvis man som jeg har to forældre med lange uddannelser der altid har arbejdet og betalt SKAT, er det så okay jeg får udbetalt noget af deres SKAT NU? De har aldrig selv brugt af deres bidrag! De har betalt så meget i SKAT, at min vurdering vil være, at jeg kan tage 3-4 førtidspensionister og et par kontanthjælpsmodtagere med mig, kvit og frit....helt uden at bruge ''de andres penge''.....er jeg så ''berettiget''?

Hva' fanden er det for et samfund efterhånden, og hvad er det for mennesker - ikke nok med man skal slås med et ustabilt sind og en vanskelig hverdag, så skal man også udsættes for overvågning, trusler om anmeldelser og mistænkeliggørelse, og høre fra ligesindede, at det bare er OKAY! For det skal da tjekkes om man nu er berettiget til overførslen fordi man får ''de andres penge''...weeeeee
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat