Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2011, 10:06   #4
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej BHoegelund.

Har lige svaret dig på din anden tråd inden jeg så denne.

Støtter helt op om PIALs tråd, om så du skal få taxachafføren til at bære dig ind i konsultationen. (mod betaling selvfølgelig )

Jeg finder det helt urimeligt, at du skal helt der ud. Det er eft. min bedste overbevisning ikke hensigtsmæssig i en arbejdsprøvning!!!!

Ligesom jeg mener, hvis dette er en reel arbejsprøvning, se din anden tråd m. mit svar, så er den da ikke spildt, men fortæller netop at du eft. dette tidspunkt har arbejdet langt ud over dine evner set i forhold til perioden. Hvilket derfor skal dokumenteres, og som Curl skriver vil din lægejournal være glimrende til dette, idet lægen har notatpligt, hvorimod det i hos jobsulent og SB ind i mellem bliver behandlet med alt for let hånd.

Pt. mener jeg, at du skal koncentere dig om doku. hos læge og så at få det bedre, og sygemelde dig via støtte fra lægen, og så må det sidenhen afklares om, du skal tilbage, eft. hvornår du har det bedre og i hvor mange timer. Men nu kommer dit helbred og det at kunne klare en dagligdag m. 2 børn, som nr. allerførst.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat