Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2012, 09:08   #8
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
Jeg tror ikke vi kan finde en eneste dansker der ved hvad denne reform indeholder og dens konsekvenser.

Jeg står selv som fleskjobber siden efteråret 2011 går stadig ledig men de siger der er mange fleksjob men bare ikke ligge til os ???

Hvis jeg bliver sat ned eller mister min indtægt ender jeg i en skilsmisse, da jeg ikke kan modtage kontanthjælp da min mand tjener ldt for meget, så hvis vi bliver skilt så kan jeg få kontanthjælp, boligstøtte,ekstra børneydelser til mine 3 børn, mm da vores hus vil ende på tvang hvis vi kun har en indkomst.

Men jeg mangler stadig at de ser et sted der hedder ministerpensionerne der er altså mange penge at spare tænk på vi betaler til alle de gamle ministre trods de fleste nu sidder i bestyrelser mm og tjener mange penge oveni deres minsterpension feks lykketof, betales der pension til men de har selvfølig også flere penge end os der er svage og syge så er det nemmere at ødelægge vores liv ende at forringe de riges liv lidt.

Den nye reform vil kun give flere der falder igennem det sikkerhedsnet de siger der er i systemet flere vil stå i meget svære situationer når der ikke er nogen hjælp tilbage i systemet. Så står de tilbage og skal vælge mellem familie og gaden feks
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat