Se enkelt indlæg
Gammel 18-01-2018, 16:10   #38
Begynder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2018
Indlæg: 44
Styrke: 7
Begynder er ny på vejen
@ webmaster jeg fandt dokumentlisten. Den lå gemt bag en bunke udskrifter fra jobcenteret, da jeg var ledig. Dette havde jeg slet ikke kigget på, da det er irrelevant for klagen.

@ Nørd du har fuldkommen ret. Jeg forsøger at få tingene adskilt. Men i min klage bliver jeg nødt til at argumentere for at afgørelsen er truffet på et mangelfuldt grundlag og der ikke har været noget samarbejde med mig.

Men jeg tror også, at den pågældende sagsbehandler kunne have spist alle ordene hun har sendt til mig. Den sidste mail jeg fik, er i særdeleshed tænkevækkende og nok skrevet, hvor hun har tabt besindelsen lidt.

Hun har efterfølgende ikke besvaret de spørgsmål, som min mand var blevet stillet i udsigt af afdelingslederen.

Afdelingslederen er også tavs.

Jeg har haft kontakt med patientforeningens sagsbehandler. Hun kunne desværre ikke hjælpe, men fandt sagsbehandler og lægens udtalelser påfaldende/underlige.

Det vigtigt for mig at få de manglende mails ind i sagen, da de bekræfter om et forløb, hvor sagsbehandleren er tavs eller der er svarfrister i en varslet ferie, som jeg havde skrevet og fået bekræftet.
Der er blevet ignoreret når jeg spurgt til et møde, eller hvilke muligheder eller rettigheder jeg har. Og endeligt da sagsbehandleren skrev, at hun ikke havde tid til at besvare mine spørgsmål eller rette forkerte oplysninger i min journal.

Alt omkring samarbejde bliver der klaget over efterfølgende, og jeg har valgt (selvom jeg har det skidt med det) at det bliver en klage som viser, hvordan en borger bliver mødt, når man sørger om hjælp. Et problematisk samarbejde og sagsbehandlere som ser sig selv som bedrevidende og beslutningstager og at man som borger ingen indflydelse eller rettigheder har på sin egen situation.

Endnu en gang tusind tak til jer alle som har givet jeres besyv med. I har været en kæmpe hjælp og støtte. Jeg var aldrig selv nået frem til § og principafgørelser.

Jeg håber, at jeg i morgen kan lægge sidste hånd på klagen, og så bliver den afleveret på mandag, personligt, og jeg forlanger at den bliver stemplet og gerne med krusseduller. Min mand har taget fri fra arbejde og tager med.
Begynder er ikke logget ind   Besvar med citat