Se enkelt indlæg
Gammel 08-03-2010, 20:05   #1
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
HMS hybermobil syndrom...

Nu har jeg siden nov. 06 været ved at gå til af smerter i samtlige led, træthed og koncentrationsbesvær og lidt småting....
Jeg har været ved 2 reumatologer, alm læge, neurolog, psykiater og psykolog... jeg fik at vide af den ene reumatolog Lars Helleberg i Slagelse at vide at jeg var hybermobil i samtlige led og så var det det, og ud af døren...
Nu sidder jeg så herinde den anden dag og ser noget der hedder HMS, spørger hvad det er og får svaret "hybermobil syndrom", så søger jeg på dette og sørme om ikke det passer til punkt og prikke på mig.... hvorfor h...... er der ingen af de 2 reumatologer der på noget tidspunkt er kommet ind på dette, det havde jo ligesom givet mig en diagnose på det som fylder hele min hverdag, og som indtil videre har været et mysterium for mig og min læge mht. hvorfor jeg har så mange smerter, er træt, har besvær med at huske, koncentration og muskler der bliver så stive at jeg kan have svært ved at gå....
Godt nok fik jeg tilkendt fleks på min scheuermann i ryggen men det er ikke den der generer mig mest, det er de smerter som indtil nu har været uforklarlige..
Jeg måtte altså bare ud med det, da jeg så tit føler at der bare ikke er nogen som helst der forstår mig, nu vil jeg finde en god reumatolog og få denne til at undersøge for denne diagnose for jeg får det ikke bedre....
Hilsen Susanne
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat