Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2008, 00:47   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg kan ikke hjælpe med §§ ol, er ikke inde i fleks rodet.

Men jeg sider og tænker, at var det mig, ville jeg helt klart brokke mig over at de forhaler sagen, at 12 timer ikke er nok til fleks er jo lort og latin, har du det på skrift? hvis ikke så bed straks om at få det.
Samtidig bør du stille spørgsmålstegn ved hvorfor de mener at en 4. arbejdsprøvning, kan få dig op på flere timer, når nu du har 3. enslydende af slagsen, skrive at hvis de mener at 3 arbejdsanvisninger og et timetal der i alle 3 siger 12 timer, ikke er nok til fleks, så må det jo være FP de skal undersøge og ikke fleks.

Nu ved jeg naturligvis ikke hvad du ønsker, men jeg kan høre at flere her på siden, har haft glæde af at søge §17 pension, når kommunen bare har forhalet og forhalet sagen.

Din manglende agtindsigt. Du kradser et brev ned om at du den og den dato, sendte en anmodning om agtindsigt, men at du intet har modtaget trods forvaltnings loven §16 stk 2. siger at de har 10 dage til at reagere i. Og så skriver du at hvis du intet hører omkring din agtindsigt senest om fx 5 dage (det er en meget rimeligt tal) kan de forvente at borgemesteren vil blive kontaktet omgående pr mail (pr mail, for at smøre en fed streg under, at du altså mener det helt alvorligt) Sammen med kan du evt vælge at skrive, noget om at når du kontakter borgmesteren, vil denne samtidig modtage en klage over gentagende forhaling i din sag (så skal du bare se løjer) Og så naturligvis gøre alvor af truslen.
Ligger du inde med en kopi af din agtindsigt begæring, vil det være en okay ide at vedlægge det brevet til sagsbehandler, og når det er borgmesterens tur, vedlægger du en kopi af både begæringen og klagen. Har du skriftlige beviser på at de har forhalet din sag, så smider du naturligvis en kopi med at det til borgmesteren.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat