Se enkelt indlæg
Gammel 09-03-2018, 11:30   #39
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Rebecca.And Se meddelelser
Hej VENDETTA



Jeg skrev til Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering og informerede dem om, at Københavns Kommune har sendt ledige i fiktive aktiveringer hos en privat aktør, hvor folk bliver sat til at lave collager. Min henvendelse til styrelsen er vist gået tabt i bureaukratiet, men jeg har en idé til, hvordan journalisten kan fortælle historien om collage-jobaktiveringen.


Det private jobfirma, hvor ledige københavnere år efter år har lavet collager, er også indblandet i skandalen om Anna Mee Allerslevs gave-cirkus. Hun fik et ur i fødselsdagsgave af aktøren, som årligt solgte for mange millioner kr. jobforløb til Københavns beskæftigelsesforvaltning, hvor Anna Mee Allerslev selv var øverste chef.
Hvis journalisten er interesseret i at fortælle historien om collage-aktivering og gaven til Anna Mee Allerslev, så sender jeg gerne info til dig i en PB


Anna Mees ur-gave fra privat aktør diskuteres i en anden tråd på K10.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=36150
Jeg skrev i 2016 til styrelsen for arbejdsmarked og rekrutering, dog om et andet emne,
Sagen handlede om, at man i kbh. bruger samme person i rehabiliteringsteamet og pensionsnævnet.
Samtlige ca. 6 personer. i pensionsteamet har skriftligt dokumenteret, at ingen af dem havde adgang til min sag.
En fuldmægtig gav mig ret i, at man sagtens kunne organisere, at det ikke er en og samme person. og at der med den procedure kunne herske tvivl om uvildighed.
Desuden er det jo ligegyldigt med et pensionsteam, når samme person skal afgøre sin egen indstilling.
STAR sagde telefonisk. du havde jo nok ikke klaget hvis du havde fået pension.
Senere sendte jeg sagen til ombudsmanden, men han gav kommunen ret med henvisning til, at der i 1986-87 var faldet en dom i Landstetten, som afviste uvildighed.
for det første var der ikke noget jobcenter dengang og jeg mener nu , at hele systemet er korrupt.
Jeg er efter mange år i systemet holdt op med at tro på ærlighed fra nederst til øverst.
Incita har jeg også oplevet og det var horribelt. Et eneste besøg på 2 mdr.

Hvis jeg en dag får kræfter vil jeg atter skrive til ombudsmanden.

Vedr. Mee allerslev tror jeg desværre at hun endnu engang får ret. Herregud et ur og et bryllup. det er jo intet i forhold til havde hun ellers stod for.

Da jeg i nov. stemte til kommunalvalget og enhedslisten valgte trafik og miljø fik jeg nok af politik.
Jeg skrev et debatindlæg i politiken dagen efter i raseri.
Jeg er blevet anarkist og stemmer ikke mere.
Jeg er folkepensionist, og tro mig det får man ikke fred af.

Min overbevisning er, at pensioner gives vilkårligt.
Socialrådgivere ønsker ikke autorisation og i min optik har vi ikke demokrati.
så længe de unge ikke tager del i samfundsudviklingen og mange hylder f.eks LA, så må man vente på, at de 5 årige vågner op, når de er gamle nok.
Der bliver skrevet meget i diverse medier, men beslutningsdeltagere er revnende ligeglade.
Men det her skal ikke forstå som ligegyldighed fra min side - kun at jeg er blevet for slidt i forhold til, at magte mere.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat