Se enkelt indlæg
Gammel 28-10-2008, 11:26   #3
hutti
Føler sig hjemme på K10
 
huttis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2008
Lokation: Odense Kommune
Indlæg: 41
Styrke: 16
hutti er ny på vejen
Peter skrev:
Første gang du har møde med din sagsbehandler så spørg høfligt ind til hvilken person du sidder overfor. Om vedkommende er socialrådgiver, socialformidler eller andet

- Gør det nogen forskel at vi kender personens jobtitel?
Altså det jeg mener er; det ændrer vel ikke på noget at vi bliver bekendt med at vi evt. sidder overfor én der ikke er uddannet socialrådgiver...eller hvad?

En nyhed som denne der bliver taget op her giver en bittersød fornemmelse, synes jeg.

Hvis det at man har byttet de ubesatte stillinger ud med studerende, så synes jeg da at det er et skridt i den rigtige retning, fremfor at placere ledige hk´er i sæderne, som de altså også gør mange steder.

Især i kontanthjælpsafsnittene har der været en tendens til at putte hk´ere i sæderne med en forklaring om at det har noget med økonomi at gøre og det er hk´ere jo gode til....

Jeg vil lige for god ordens skyld tilføje at jeg selvfølgeligt ikke synes det er i orden at studerende varetager opgaver af den slags der bliver nævnt, så som tvangsfjernelser.

Men samtidigt vil jeg sige at der vil være opgaver som en socialrådgiverstuderende vil være bedre til at varetage end en der er helt uden uddannelse indenfor området.....

........kunne i øvrigt godt tænke mig at vide hvad en socialformidler er? Er der nogen af jer der ved det?

Jobkonsulent kan du også blive med næsten alle slags uddannelser, blot du har "bred arbejdsmarkedskendsskab", det er ski´da ikk´meget bedre.....

tror jeg er på krigsstien idag, ka´jeg mærke....trænger snart til noget afklaring


Go´dag til alle

hvor er citatfunktionen egentligt henne?
__________________
Igår er historie, i morgen er et mysterium, i dag er en gave! (ukendt)

Sidst redigeret af Webmaster; 28-10-2008 kl. 11:37. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
hutti er ikke logget ind   Besvar med citat