Se enkelt indlæg
Gammel 21-03-2011, 23:43   #7
Suzy Jensen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Haderslev
Indlæg: 39
Styrke: 14
Suzy Jensen er ny på vejen
Katharina: Tak, det får jeg altid af vide men i mine øjne staver jeg ikke særlig godt længere

Ja jeg læste godt om Louise og dejligt hun kom videre. Har set og tror også at det er nemmere at komme igennem systemet med én diagnose end flere da det jo bliver mere komplekst at arbejde med.

Sådan har jeg altid været over for dyr, har også haft mange dyr i mit liv og altid elsket at være omgivet af dem dog kan jeg ikke passe/træne dyr for andre da de som regelt har helt andre måder end mig og mange gange syntes jeg det er synd for dyret og det kan jeg ikke arbejde under. Har det bedst med egne dyr.

Den er lidt svær ang børn. Er generalt ikke meget til børn og skal aldrig selv have børn pga de arvelige sygdomme og det vil jeg ikke udsætte nogen som helst for og ja jeg skal bare ikke have børn. Indimellem sker det at jeg er et sted hvor jeg møder et barn (som regelt med hunden der elsker børn) og barnet så bliver helt vild med mig og min hund og vil lege, snakke osv og jeg kan godt lide det når det står på men det er som regelt kun de første kortere møder. Jeg går i panik og aner ikke hvad jeg skal gøre ved mange af de spørgsmål børn kommer med, hvis de græder, falder og slår sig osv. Desuden er jeg meget sart ang berøring, lyde, lugte osv og derfor er det ikke noget jeg skal arbejde med eller lign da jeg går i panik især over beskidt tøj, ødelagte ting o.lign.
Suzy Jensen er ikke logget ind   Besvar med citat