Se enkelt indlæg
Gammel 21-03-2011, 22:32   #5
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Hej Suzy!

Dejligt at høre om din hest, som du fik af din mor og mormor - og selv fandt opstaldning til og selv passede supergodt!

Og dejligt at høre, du snart flytter i en ny dejlig lejlighed nær din mor - med god plads til din hund - og god plads til gøremål i hus:

Citat:
Oprindeligt indsendt af Suzy Jensen Se meddelelser
Har dog fundet en super lejlighed på 73 kvm med fælles gårdhave og have med græsplæne, stort køkken og opvaskemaskine, badeværelse med tørretrumbler og vaskemaskine, stor stue og mindre soveværelse. I bygningen ved siden af min mor så hun vil betale noget for at vaske hos mig og noget el og jeg kan altid skrive eller ringe til hende. Håber dog bare at kommunen nu bevilger enkeltydelsen til dep, flytning og en seng (har en sovesofa der giver mig ondt i ryg og lænd). Det går jeg og venter på nu og er meget presset tidsmæssigt, skal egentlig overtage den d.1/4 og flytte ind d. 4/4.

Det lyder godt!

Men i mine første mange skole år var jeg også den bedste i skolen, lavede mange ekstraopgaver til irritation for lærerene, læste alt i rummene allerede dengang...

Ja - du er altså velbegavet og velformuleret - og staver supergodt!

Det er altid OK - at gøre en ting ad gangen:

- først etablering i en dejlig lejlighed, som du faktisk har fundet

- senere overveje ønskejob

- og ønskeuddannelse


Læste du om Louise, som jeg fortalte om - hun besluttede sig for job i dyreklinik - hun er så god til dyr - at hun er uundværlig i sit job for kollegerne i dyreklinikken.

Sådan har du også været utroligt forstående og omsorgsfuld over for din hest, har jeg lagt mærke til.

Har du også denne superindlevelse over for børn?

Interessant at se indlæg om fejlagtig ADHD diagnosticering af højtbegavede børn og unge, som Florken henviser til i link!

Du kunne godt være én af dem!

Sidst redigeret af Katharina; 21-03-2011 kl. 22:42.
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat