Se enkelt indlæg
Gammel 09-09-2009, 11:24   #7
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Lightbulb

jaaaa jeg ville nok også drikke nogle bajere hvis jeg var hjemløs eller et eller andet for at dulme kulden om vinteren , men jeg tror nu nok at der kunne gøres noget konstruktivt for dem på deres præmisser.

Men de er ikke født bag en ladvogn...det ved jeg i hvertilfælde der er bare ikke plads til mennesker som dem i samfundet det er nok kernen i problemet ...

Man kunne jo bygge nogle små huse til dem der ligger et sted ude på Amager hvor de har et lille træhus til en person med toilet og køkken og en lille stue det var Socialdemokraterne der startede det op og det er vel bedre end en lejlighed og så kan de have deres hunde i fred...eller skabe et hus hvor de kan sove så de ikke dør af kulde om vinteren...man hører ikke om dem de finder frosset ihjel i januar...projekt udenfor kører rundt med varm suppe og holder øje med dem i vinterkulden ...

At du mener de ikke vil hjælpes den tror jeg ikke på ...men de vil hjælpes på en måde der hjælper dem ...ikke sendes ud i hjernelammende projekter.

De er lige blevet talt op men mange vil ikke deltage i tælleriet så der er nok mange flere end 5000.

VOK har intet gjort absolut intet.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat