Se enkelt indlæg
Gammel 23-01-2016, 19:29   #3
VENDETTA
Hvor skulle jeg ellers være
 
VENDETTAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2016
Lokation: Fåborg Midtfyn
Alder: 56
Indlæg: 127
Styrke: 9
VENDETTA er ny på vejen
Kære Peter hold da k... Der blev jeg temmelig rørt tusind tak for dit svar. Stor respekt herfra . Har løbet panden mod muren i forhold til kommunen.
Min alder er 48. År
Har arbejdet siden var 13 år
ALDRIG gået ledig
Er kun i a kasse
Blev fyret fra super fedt job hos tømrer firma i Svendborg ( desværre ) dette grundet sygdom
Er på reccurce forløbs ydelse kr. 10849 før skat
Vedr. Førtidspension pension det er ikke det jeg vil men det kan jo bære der henad med tid da den kommer snigende sygdommen. D. 14/1-2015 Da jeg spurgte omkring førtidspension pension på job center og igen hvilket jeg ikke ønsker. Var svaret ordret. "det kan du godt glemme så skal ligge med det ene ben i graven" dette svar gjorde mig så ked af og gal at jeg skrev mail til da værende statsminister HTS og der kom så svar fra minister sekretær og der er oprettet sags. Nr. På min henvendelse denne er sendt videre til beskæftigelses ministeriet( mener jeg det hed ) det kom så svar fra hvor i de skriver at det er kommunen der laver afgørelser. Har sendt klage til Ankestyrelsen. De giver kommunen medhold. Der efter skriver jeg til ombudsmanden og får svar de kan ikke gøre noget.
Alt dette er ved og få mig til og brænde af

Og ja det er meget sjælden sygdom. efter sigende var lægerne i 1995 bekendt med 135 tilfælde på verdensplan
De special læger der følger mig på OUH er simpelthen så søde og flinke så du tror det løgn. Jeg er blevet forsknings patient og har stillet op til læge studerende 1 gang indtil videre er blevet spurgt om jeg vil stille op her i 2016 til læge konference på OUH. Og ja dette gør jeg gerne hvis det kan hjælpe dem med forskning på området. da det giver mig svar på alle de spørgsmål der melder sig

Kommunens læge konsulent ved åbenbart en del omkring sygdommen. HMMM. tænker jeg så hun den første på min vej gennem systemet. Selvfølgelig ved speciallægerne noget omkring det.

Har printet statens strategi for sjældne sygdomme ud en ordentlig moppe dreng på 153 sider. Spurgte om de havde læst den i går til mødet. Dertil var svaret ja. Igen HMMM.

Har d. 22/1-2016 bedt om FULD AKT INDSIGT.
Jeg har ALT. på mail

Næste step fra min side er menneske rets kommisionen. Prøv og læs stk. 25

Jeg tænker helt klart fleksjob. Er pt. I aktivt forløb på møbel virksomhed 6 timer om ugen
Grundet smerter sover jeg ikke ret meget vågner jeg mellem kl. 03-05om natten / morgen er fuldstændig smadret omkring kl 11

Endnu engang tusind tak for dit svar kære Peter
VENDETTA er ikke logget ind   Besvar med citat