Se enkelt indlæg
Gammel 06-04-2013, 20:46   #5
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Tænker heller ikke at det er mobning eller at du behøver at føle dig truet på nogen måde..

Det pædagogiske kursus er vel kun for pædagoger.... måske er der andre kurser der er velegnet for det område du har i køkkenet, som du kan foreslå at de sender dig på hvis det er relevant.

Hver faggruppe har deres kurser og møder, og så er der vel nogle fællesarrangementer for alle ansatte så som julefrokost og den slags.
hej igen alle sammen !!

og mange 1000.tak for de beroligende ord. men som sagt" synes jeg stadig at mange af tingene lugter lidt. men som sagt" man kan ikke altid elske alle. og det ved jeg også godt. og ang. det med at prøve og få noget socialt" samvær/hverdags snakke sammen er det skib sejlet for lang tid siden. for selv vores rengørings dame går meget alene og har det lidt lige som mig. jeg er bare bange for at miste jobbet pga. at jeg ikke lige er af samme type (( lidt anderledes socialt" end mine kolegaer. for jeg ved jo jeg er god nok,vi er som sagt" jo alle forskellige. trods rummelighed.. ha" ha" eller mangel på samme... ang. møderne i huset ang. det de kalder samarbejdsarbejde og psygisk arbejdsmiljø,var jeg ikke inviteret til for at være en del af. og det mener jeg også er for dårligt. men og nævne det i huset er det som at banke i en pude da jeg har prøvet at nævne det for chefen.

knus Anne-christine..
annech er ikke logget ind   Besvar med citat