Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2012, 09:58   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af næsebjørn Se meddelelser
Jeg tror ikke der er noget der arbejdsmæssigt ændrer sig med den nye reform. Der var ingen jobs på 3 timer før og der vil ingen være efter. Et handlingsforløb? Jamen nu kan du jo godt tage på kursus selvom du er på fp? Hvis du vil det. Kan ikke se der er så meget der er anderledes hvad det angår? Selvom kommunen bruger mange 1000kr på en handlingsplan for dig kan de ko stadig ikke bare give dig et job!
Der er heller ikke noget der er anderledes, jeg falder som sædvanligt udenfor kategori. Nu fordi jeg er over 40

Jeg kunne få den rette hjælp, hvis jeg havde været under 40.

Beskæftigelsestilbudet til dem over 40, tør jeg slet ikke. Jeg kan få 3 samtaler med en jobkonsulent på jobcentret, og det ved jeg allerede nu jeg ikke får en skid ud af. Jeg tør ikke engang gå op og tale med vedkommende

Havde jeg været under 40, så kunne jeg få en mentor og et ressourceforløb - det er mere det jeg har brug for. Og det var dét jeg troede, jeg kunne få tilbudt. Men det kan jeg ikke, og så er planen skudt TOTALT i sænk.

Nå, men skidt med det. Istedet vil jeg så melde mig til træning, noget fitness af en art (hvilket jeg heller ikke tør), men måske bliver jeg mentalt mættet hvis jeg bare bryder mine egne grænser for min kunnen
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat