Se enkelt indlæg
Gammel 01-07-2007, 21:46   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Assens " flytter" ledige fleksjobbere på kontanthjælp

Citat:
Hmm, er der mon nogen der véd noget mere om det her?? Hejdien måske?
Tak for tiltroen gh72 men desværre jeg ved heller ikke meget om det her, jeg læste også med vantro artiklen i morges , jeg kan se at LAFS "prøver " at gøre noget ved det, selv satte jeg mig ned i morges og startede et brev til Lone Møller som jeg før har skrevet om her på siden, vil hun prøve at holde os opdateret om hvordan det går i forhold til førtidspensionsreformen og det at socialministeret har oplyst hende om at der ikke findes noget der hedder en midlertidig førtidspension (og netop et sted hvor de snakker reform burde være det perfekte sted at fremlægge denne problematik ) jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at de sanktioner der skulle laves over for kommunerne når de ikke magtede at overholde loven i forhold til borger visiteret til fleks, skulle ende ud i at man sanktionerende og straffede syge borger for kommunernes ineffektivitet .


Citat:
Pyh, jeg er sgu snart træt af at føle mig som jaget vildt - og jeg står netop nu foran en revurdering!
Jeg kan godt forstå din uro , og kan til dels også følge den, jeg er også blevet arbejdsløs og ender jo også ud i en revudering før eller siden og ville da blive meget ked af at ende på kontanthjælp (igen )

Men nu vil jeg se at få mailen færdig til Lone Møller og så håbe at der er nogen der kan gider og har tid til at lytte til os midt i deres ferie ...

jeg sætter mailen ind her på siden når jeg er færdig med den
  Besvar med citat