Se enkelt indlæg
Gammel 24-05-2014, 17:41   #29
yoku
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2013
Indlæg: 51
Styrke: 11
yoku er ny på vejen
Mange tak for svar.
@c.l.e.o.- du har lige knust mit drømme job. Jeg prøver at finde tegn på logik i alt det krav der stilles om praktik, ressourserteam eller hvad det kaldes, etc. for at få erkendt sygdom og varige skader på kroppen, som smiler på scanning billeder men SB & Team Co har travlt med at lege de 3 aber leg: "ikke høre, ikke se, ikke tale".

@Pip Tak for oplysning. Jeg har ikke fået at vide, at hvis jeg selv stopper - aner det ikke hvad er det jeg har stoppet efter 13 uger på Reva- alt skal nulstilles. Jeg spurgte på Reva, hvis det jeg var igang hos dem er arbejdsprøvning. Utydeligt svar. Jeg spurgte, hvad er det de kalder i deres papir. Svaret: min SB har sendt mig der og jeg skal i arbejdsprøvning for at gå videre.
Teknisk, har jeg ikke været i praktik/ arbejdsprøvning. Jeg blev parkeret og pyntet Reva Center i 13 uger.
Jeg prøvede at kigge på virksomhedspraktik varighed til de forkellige gruppe.

I § 44. om virksomhedspraktik, står at praktikken er på 13 uger og kan forlænges op til 26 uger ved konkret individuel vurdering og perioden kan forlænges ygerligere - ingen begrænsning.
På den måde kan opnås en karriere - at afsætte et helt liv til en karriere som ulønnet prakticant. Hvad har det med førtidspension eller sygdom?
Sprørgsmålet er, hvad har jeg lavet i 13 uger på Reva.

Sidst redigeret af yoku; 24-05-2014 kl. 17:47. Årsag: Glemt at skrive
yoku er ikke logget ind   Besvar med citat