Se enkelt indlæg
Gammel 12-08-2007, 15:39   #14
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du peger på noget vigtigt, men også typisk for mange, der er fysisk syge.

Du skriver:

Citat:
stemplet som psykisk ustabil
Ja, der er utallige statistikker over, at folk bliver PSYKISK syge af en tur igennem karusellen.

Det har undret mig her på siden, hvor MANGE der henvender sig på kommunen med en FYSISK SYGDOM, som henvises af lægekonsulenten eller sagsbehandleren til psykolog eller psykiater.

HVAD SKAL DE DET FOR?

Jeg tolker nu ikke hans sag som hævngerrighed, rettere som genoprejsning for det svineri, økonomisk uføre mv., han er blevet bragt i.

Og et ønske om en retfærdig sagsbehandling. Og med sagen hjælpe mange andre i en tilsvarende situation.

Det ville æde enhver op at gennemgå de kvaler, han har gennemgået.

Og... så tror jeg desværre, at det ikke kun er trusler.

Jeg tror desværre, at han mener det alvorligt. Og så går han glip af det endelige resultat af den videre sagsbehandling.


Og med hensyn til hjælp... så er der KUN halvanden måned tilbage.

Det er da DYBT BEKYMRENDE, at en TILFÆLDIG sagsbehandler, måske ovenikøbet en vikar, kan få så stor indflydelse på et menneskes liv.

TÆNK, HVAD EEN SÆTNING I EN LANG SAG KAN BETYDE!!!!

NOGLE GANGE SKAL DER KUN ET ENKELT LILLE BITTE ORD TIL, SOM AFGØR EN MENNESKESKÆBNE!!!

Tænk på ordblinde, udviklingshæmmede, psykotiske mv.

HVOR ER RETSSIKKERHEDEN SÅ HENNE?
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat