Se enkelt indlæg
Gammel 29-03-2009, 19:38   #104
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Så lykkedes det for mig

Jeg har endelig fået bevilliget handicapbil på trivselsgrundlag, og jeg er bare så glad, jeg skal ud til sahva, og min sagsbehandler fra kommunen, vil mødes med mig derude! Så skal de se hvilken bil der vil egne sig bedst, så det bliver spændende! jeg skal åbenbart til lægen, som så skal sende oplysninger til politiet, er der nogen der har prøvet det og ved hvad det går ud på?
Jeg fik for en måned siden afslag på handicapbil, og jeg valgte at anke den, jeg skrev en skriftlig anke, og modargumenterede det de havde givet mig afslaget på, og det hjalp, for de omstødte selv deres afslag, så det kom aldrig til ankestyrelsen.
Ja og så ved jeg at min pensionssag blev taget op i torsdags, men jeg har ikke hørt noget! men jeg er vildt spændt! Jeg havde håbet at jeg kunne få svar men de sagde at jeg først kunne ringe i midten af næste uge for at få svar.... meeen mon jeg kan dy mig, jeg prøver at ringe i morgen.
Er der nogen der ved om jeg skal være opmærksom på noget når jeg skal ud på sahva på tirsdag?
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat