Se enkelt indlæg
Gammel 10-03-2018, 16:30   #7
Desmond007
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2011
Indlæg: 274
Styrke: 13
Desmond007 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Hvad gør at det ikke er et forbrugsgode?
"Forbrugsgoder er produkter, som er fremstillet og forhandles bredt til sædvanligt forbrug overfor den almindelige befolkning. Udover hjælpemidlerne er der også situationer, hvor et almindeligt forbrugsgode kan afhjælpe følgerne af et handicap eller gøre hverdagen lettere. "

En jakke/overtøj er vel forbrugsgode?
Medmindre det er en jakke specielt fremstillet til at opfylde nogen særlige behov?
De særlige behov vil i mit tilfælde så være

Så varm som overhovedet muligt
Vind og vandtæt så jeg undgår nedkøling
Temperaturregulerende, da min krop har svært ved selv at regulere fra kold til varm og varm til kold (det er her jeg får flest smerter)

Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Kommunen skal indhente dokumentationen.
Hvis du bare vedlægger din journal fra sundhed.dk, kommer sagsbehandler i besiddelse af en masse irrelevante oplysninger.
Journaler er heller ikke formuleret på en måde, der er beregnet til sagsbehandleres arbejde.
Når kommunen indhenter papirer fra læger, sender de en blanket til lægen/behandler/sygehus, hvor de beskriver hvad de skal bruge oplysninger om. Og så svarer læge/behandler på de ting
Min læge ved ikke noget om senfølger efter kræftbehandling, så indhenter kommunen oplysninger fra Smerteklinikken, hvis jeg skriver i ansøgningen, at det er dem der har styr på symptomer, behandling mm.?
Desmond007 er ikke logget ind   Besvar med citat