Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2013, 02:10   #25
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser

Det med at der ikke står det du skal på aktørens hjemme side ,kan være fordi de har valgt at have en bestem profil udaf til,så det ikke alt der står der

Det jobsøgningskursus forløb sagsbehandler har tilmeldt mig står på den anden aktørs hjemmeside det er ikke det forløb som jeg af sagsbehandler blev informeret om.

Møde hos anden aktør 1 dag ugentligt i jobsøgningsteknik osv., er blevet til holdundervisning 25 timer ugentligt, ingen hjælp kun vejledning.

Evt. afsluttende med praktik med fast ansættelse, er blevet til 3 mdr. virksomhedspraktik, som sagsbehandler sagde det ikke sku være.

Går man ind og læser i aktørs rubrik med virksomhedspraktik, så står der til virksomheder, at de tilbyder gratis arbejdskraft praktik på fuld tid, i 3 mdr.

Hvis virksomheden ønsker at beholde praktikanten, ønsker at fastansætte praktikanten, sørger de for ansættelsespapirer.

Ja, og hvem ønsker lige det, når de kan få en ny gratis praktikant.

Jeg søger arbejde nu, men har ikke tid til at søge job når jeg skal igennem jobsøgnings kursus 25 timer ugentligt og derefter bliver henvist til at være 3 mdr. gratis arbejdshraft på fuldtid.

Det er ren og skær udnyttelse af ledige, og kommunen betaler.

De ledige bliver fastholdt som ledige, får ikke tid eller en chance til at søge job ..

Kommunen siger de skal spare, men de gør det modsatte.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat