Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2011, 22:46   #102
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Ja, det er vist synligt for alle at det var Lotte og Co der startede tråden her.. og et pænt træk at overlade tråden til hende.. det forstår jeg ikke lige... og det med det useriøse i at du lukker munden på mig.. hmm

Citat:
Så mon ikke det var en ide at tage debatten for og imod at man navngiver kommunale sagsbehandlere uden selv at give sit navn til kende til en anden tråd, sådan at trådstarter kan få sin tråd tilbage på rette spor , ellers virker det nærmeste som sabotage af trådstarters tråd ...
+ det at web på et tidspunkt skrev til en at han ikke kunne bestemme hvem der svarede og hvordan i tråden...

Jeg svarede dig at Lotte starter med at smide navne osv osv her og at hun kom med en laaaaang ligegyldig smøre uden at svare på hvorfor hun ikke havde startet med at klage over lægen til patientklagenævnet.. for mig virker det som hendes egen agenda og måske som om hun måske ikke har fået det igennem hos lægen som hun gerne ville .. og ikke pga hun vil hjælpe andre... jeg har sg nok for meget pli og havde pakket det for meget ind da jeg skrev sidst.... jeg ønsker ikke at såre andre...

Og jo jeg kan love dig for at K10 kan lukkes ned... det er simpelthen internetudbyderen der bliver pålagt at lukke ..
Og jeg er godt klar over at web godkender hendes indlæg som ok... inden jeg skrev indlæg i går aftes sendte jeg en klage til web om det .. og da jeg ikke har fået svar.. og at tråden er flyttet så er det lig med en blåstempling...

Og jeg er sådan set ligeglad med om lotte får web til at dele hendes tråd.. for med dette indlæg er det sidste gang jeg skriver...
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat