Se enkelt indlæg
Gammel 29-10-2015, 19:41   #5
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
rehabiliteringsteam og pensionsnævn

Jeg har d.d modtaget besked fra arbejdsmarkedsstyrelsen, der skriver at det er problematisk og at der kan rejses tvivl om inhabilitet, hvis der sidder samme personer i begge afd. det bør bestræbes at dette ikke forekommer.
Jeg skrev til dem, da jeg har erfaret at det er sådan sagsbehandlingen i København er. Altså kommunen er ikke i overensstemmelse med god forvaltningsskik.
Denne mail er videresendt til både overborgmester og beskæftigelses borgmester og nu afventer jeg svar.
Jeg er desværre ikke i stand til at overføre til K10, da jeg er en novice i forhold til tekniske løsninger og min ramte PTSD hjerne ikke magter at lære nye færdigheder. Også dette er jeg bange for forsvinder, da jeg ofte har oplevet det før. Jeg fatter ikke metoden hvori man sender på k10 og jeg synes det er uhyre kompliceret. Når, f.eks du Peter skriver under nye indlæg og kan se at det er et indlæg fra 2013 fatter jeg intet. Er det fordi du gensender noget allerede sendt eller er det mig som ikke forstår forskellen på 20015 og 13?
Det med nye tråde forstår jeg heller ikke. skal jeg skrive under mine egne eller hvad. De fleste indlæg jeg har skrevet forsvinder og hvorhen det ved jeg ikke. Håber dog dette om kommunernes håndtering kommer med.

Sidst redigeret af vasen; 29-10-2015 kl. 19:44. Årsag: slåfejl
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat