Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2013, 14:58   #10
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Fik kuldegysninger over at læse dit indslag.. lød nøjagtigt ligesom mit, jeg er dog eller må være Var ved at søge førtidspension og kom fra barsel her sidst på året, og der var så også en ny sagsbehandler(det er der sp altid så den del var ikke nyt) Men det var projektet Brug for alle at alle i match gruppe 3 er der nu brug for på arbejdsmarkedet, og hun fortalte mig at alle mine papirer havde de mistet hos den private aktør hvor jg var i arbejdsprøvning inden min barsel, så jeg kunne da godt søge pension på det forelæggende men da de ingenting havde og ikke skulle indhente papirer når jeg søgte pensionen ja så kunne jeg heller ikke få den..
Hun sad under hele mødet 10cm fra mit ansigt og hver gang jeg rykkede mig tilbage rykkede hun frem, går ud fra det var for at hyle mig mest muligt ud af den og få mig til ikke at tænke for meget over hvad hun sagde..
Jeg sagde da også til hende at jeg troede hun løj for på mig lød det nærmere somom hun ville sylte mig til de nye regler trådte i kræft så jeg ikke kunne få pension mere, og næste gang vi sås i januar skulle jeg nok minde hende om hendes løgne..
Og vupti efter mødet var der pludselig en ny sagsbehandler så går ud fra hun ikke ville se mig i øjnene...
Og nu... ja fik afvide at jeg skulle være terminal cancer patient for at få pension.. 3 kroniske gigt lidelser og whip lash og dårlig ryg er åbenbart ikke nok..
Men føler med dig, og en sagsbehandler må desværre behandler dig lige som de lyster og tale til dig lige som de lyster for det er dit ord imod dem.. Og de er ligeglade med om du psykisk ned, deres strategi er enkel pres pres pres folk i arbejde, de forsøgte at spise mig af med at jeg da godt måtte få bare 2 timers aktivering om ugen jeg skulle bare være igang.. men hvad kan jeg bruge det til når man så stadig flyder rundt i ingemandland på kontakthjælp..??
Jeg syntes denne her nye lov de har lavet paser dårlig sammen med de andre love der er, for vågnede sjovt nok ikke op den 1 januar og var rask bare fordi politikerne bestemte det, og jeg ved ikke hvad de vil stille op med mig og andre som mig..
Jeg ved at i match 3 skal man nu stilles overfor et Team af eksperter, hvad det så vil sige..
Er det kommunens sædvanlige ekspertpanel kan man ikke bruge det til en skid medmindre man har en psykisk lidelse /pille misbrug/ stof misbrug/alkohol misbrug og da jeg ikke fejler nogen af delene men bare er syg.. ja.. Er også derfor de ikke ved hvad de skal gøre ved mig jeg passer ikke ind i en kasse... måske der skulle laves nogle nye kasser for folk under 40....
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat