Se enkelt indlæg
Gammel 18-02-2013, 18:34   #10
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
**** og endnu engang **** ... Har det virkelig hold i virkeligheden for andre mennesker i Dagens " syge " Danmark der ikke har hold i virkeligheden ....

Jimmy har bestemt min sympati fordi han er blevet stærk trods prognoser , han er kommet til orde i medierne Men hvad var budskabet ?
Jeg ønsker ham virkeligt et godt og fortsat langt rigt liv...

Er vi helt til grin fordi vi er blevet bevilliget et liv som arbejdsløse , jobsøgende , jobkæmpende fleksjobbere,
Hvem Lytter til de Jobsøgende fleksjobbere, der er tvunget til at stille op ude i jobcentrene, hvor sagsbehandlere , ansat i stort tal for at leve op til regeringens formål for at få Syge mennesker i arbejde, modtager deres gode løn ... for at vejlede jobsøgende om de job, alle fortæller er der ... ude i disen et sted. der ikke har en kinamands chance med udsigt til at finde job indtil 2 timer ugentligt, for ellers kan/skal du resten af dit liv nøjes med kontanthjælpen., men stadig være til rådighed for arbejdsmarkedet.

Hvilket cirkus ....helt ned til dødsmærkede mennesker der har overlevet og i kraft af at de i forvejen havde en stemme i medierne, har fået taletid , og som sikkert nu betragtes som en overskydende indtægtsgivende del af skatteindtægten i Danmark , Hvorfor skal det komme dertil at ulvekoplet er nødt til at bides om at få noget at spise , med mediestunt der kun har mediernes interesse et split sekund.

Den gode velvilje der stilles til rådighed for medierne for at fortælle om den virkelighed vi skal acceptere i Danmark - Parti ,,, hvilket parti kan man overhovedet stole på i Danmark .., kun penge og pengestrøm tæller for alle .... et parti man kan fortælle om + jeg siger NEJ .... vores sidste arbejderparti ikke mere eksisterende , som blev stemt ind ved det sidste valg, nu skulle Danmark opleve nye tider !
What de Radikale der nu har overskud på finanserne på et tocifret milliardbeløb ... men selvfølgelig tænker i vor alles bedste, før vi investerer så vi skal selvfølgelig spare og gemme pengene langt væk til dårligere tider , Intet skal gå til de dårligt stillede... vi tænker nemlig på fremtiden. ....
de aller fattigste men alligevel overlevende personager
på fattighjælp de klarer sig - også på gaden - Danmarks økonomiske overlevelse ... og det går strålende.
Netop vedtaget i folketinget endnu en reform der skal Lede Danmark i en ny retning .... med al den energiressource der ligger i det arbejde syge mennesker kan præstere, En spritny reform der endnu engang sætter mennesker ligmed indtjening til staten , delvis arbejds duelige mennesker i Danmark ...
De skal om ingen andre stadig bevise at de kan og vil gøre en indsats , vi må sørge for at de ikke føler sig det mindste overflødige på trods af sygdom og dårlige overlevelsesvilkår. .... for vi har ikke råd til andet i Landet Utopia Danmark ,
" kan man virke i 2 timer på arbejdsmarkedet " skal man virke ... med den store udfordring at politikerne med de glade smil , sættes i en uforisk tilstand af at vi gør noget - vi kan stadig .... og lad så pøbelen slås for de smugler på et arbejdsmarked der er ikke eksisterende.

Hvor er jeg et skuffet et meget skuffet menneske på et utåleligt arbejdsmarked og dog så skide ****privilligeret, fordi jeg har stadig potentiale en resterhvervsevne , så arbejdsmarkedet vil sikkert fortsat gøre en meget stor indsats de sidste måneder for at få mig i job.
Jeg er meget træt.

Min tid som arbejdssøgende flekjobber er snart ovre ...
og som et privilligerende arbejdssøgende menneske , som betalende siden 1965 yder til et velfærdssamfund der vil mig det ååååh så godt ... I besparelsernes hellige navn.

men jeg er meget meget bekymret for mit afkom.

Bitter ja - gu faen er jeg blevet bitter- og desillutioneret

Sidst redigeret af maruus; 18-02-2013 kl. 18:39.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat