Se enkelt indlæg
Gammel 17-11-2012, 03:35   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
NU er det, jeg bliver snoskforvirret...

Jeg kommer fra ægtefælleforsørgelse. Hvad kan jeg så forvente at få i "løn"? Får 10.400 kr brutto fra pensionsselskab, TAE.

Mangler en neuropsykologisk undersøgelse som baggrund for endelig indstilling til fleks.

Og til sidst: ER reformen blevet godkendt???
Nu er det godt nok @Peer´s tråd.....

Når du bliver visiteret til fleksjob og de nye regler er trådt i kraft....så vil du når du er ledig fleksjobber modtage ledighedsydelse....og ja den er ikke reguleret af ægtefælles indkomst og formue....

Som C.L.E.O skriver...så er reformen ikke vedtaget endnu...men flertallet er der....der kan dog komme ændringer til den inden den bliver endelig vedtaget...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat