Se enkelt indlæg
Gammel 25-05-2009, 08:22   #7
cape
Elsker at være her på K10
 
capes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: ODSHERRED
Alder: 45
Indlæg: 72
Styrke: 16
cape er ny på vejen
Også her.....

Jeg har ikke modtaget sygedagpenge siden 31 marts 2008 der fik jeg samtidiget afslag på fleks som jeg anket.

14 md - har jeg nu ventet og 15 måned er nu ved at være startet......

Jeg anket mit afslag og det tog ca. 10 måneder for min sagsbehandler at sende min anke til beskæftigelsesnævnet, og i den mellemtid har jeg levet af min mands løn..

Men for det ikke skulle være løgn, er min mand selvstændig og som sagt er der intet at lave i byggebranchen - så han måtte sætte sit liværk i bero og søge sig et fuldtidsarbejde - så vi bare økonomisk kunne hænge lidt sammen, hvis det ikke var for vores bankrådgiver og min mands vilje så havde vi ikke klaret os i dag -så jeg kan slet ikke takke min mand nok for hans vilje og opbakning - hvis jeg ikke havde ham ja så ved jeg sku ikke hvad der var sket.

Jeg syntes bare ikke det kan være i orden at man ikke kan modtage kontanthjælp hvis man er gift - eller ens mand tjener for meget. jeg kan slet ikke forstå at man skal være så afhænge af ens partner, det er jo ikke hans skyld at man ikke kan arbejde eller tjene penge.

Det må der være fair i det såkaldte velfarssamfund at der ikke er noget sort hul at falde i...

Cape
cape er ikke logget ind   Besvar med citat