Se enkelt indlæg
Gammel 04-08-2017, 19:43   #23
Thisted_1970
Hvor skulle jeg ellers være
 
Thisted_1970s avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2016
Indlæg: 124
Styrke: 9
Thisted_1970 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Ofte herinde på K10 savner jeg lidt uddybende indsigt. f.eks: Hvor længe har hun haft diagnosen. Arbejder hun, er hun på KH, har hun pension, har hun børn m.v.
Det er svært at råde, når man ved så lidt, og man risikerer at gøre det hele mere uoverskueligt og dermed fejlråde.
Og, ja velmenende mennesker i Sind, men de der tager telefonen er mere lyttere end rådgivere.
Tak allesammen for jeres bidrag her er lidt baggrundsinfo:

Hun har haft neurologisk sygdom hele sit liv, derfor ingen familie, siden selvmordsforsøg for to år siden, har hun også denne borderline diagnose,
var 13 år i "systemet" men bevilget fleksjob primo dette år. bla pga hendes mentale tilstand har hun dog ikke fundet job, forsøger nu at få en praktik og det er håbet at denne faste rutine kan gøre hende mere stabil.
Der står i hendes papirer at borderlinen ikke kan helbredes da den hører til hendes neurologiske sygdom, men jeg tænker at blot hun kunne lære nogle teknikker som forbedrer hende 1/3 ville meget være opnået i form a livskvalitet. pt oversvømmes hun hele tiden af følelser, hyppigst negative og brænder alle broer hun kan, er meget ustabil følelesmæssigt.
har ingen uddannelse.

Hun er godt begavet og fornemmer hurtigt når en læge stiller "dumme" spørgsmål, - er overfladisk eller inkompetent, - og reagerer så meget afvisende og trækker sig. - desværre er der en del af disse læger som ikke er så gode når det bliver lidt komplekst. - andre er måske gode men har så travlt og på et hospital bliver man let et nummer. Det er derfor jeg leder efter noget i privat eller halvprivat regi.

Sidst redigeret af Thisted_1970; 04-08-2017 kl. 19:47.
Thisted_1970 er ikke logget ind   Besvar med citat