Se enkelt indlæg
Gammel 25-06-2014, 11:14   #1
Opalen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2014
Indlæg: 6
Styrke: 0
Opalen er ny på vejen
Forlængelse af ankefrist ved stop af sygedagpenge.

Hejsa.

Jeg er ny er på siden og ret desperat. Kommunen har afslået at forlænge min sygedagpenge og jeg skal anke. Deres afgørelse er fra d. 02.06.2014 og det er faktisk i forbindelse med min indsigelse på partshøringen at jeg som overskrift "hermed søger om agtindsigt til forberedelse af klage/ankesag". Den har jeg ikke fået og rykker pr mail d. 22.06. Og så får jeg svar og selvom jeg i min rykker henviser til at jeg på skrift har søgt 02.06 og intet hørt, så bliver det ignoreret og de skriver nu at de har 10 kalenderdage til at fremsende agtindsigten til mig da min frist udløber på tirsdag d. 01.07., så kan jeg risikere at agtindsigten kommer efter min klagefrist er udløbet. Og de skriver at jeg ikke kan få forlænget min ankefrist.

Jeg har læst herinde, at når de ikke overholder de 10 kalenderdage til at sende agtindsigt så kan man forlænge ankefristen. Men hvor står det henne?? Hvor finder jeg noget at henvise til?? Jeg kan jo ikke udarbejde en seriøs anke, når jeg ikke aner hvad der står i min sag.

Pga tidsfristen er jeg desperat og ret presset og håber nogen herinde kan hjælpe mig.

Vh Mariann
Opalen er ikke logget ind   Besvar med citat