Emner: Diagnose
Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2012, 01:14   #9
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Hejsa Charlotte og velkommen til :-)
jeg kan godt forstå at du har det lidt skidt nu, det er jo ikke en rar diagnose du har fået, men jeg ved af erafring, at nogle godt kan arbejde en lille bitte smule alligevel :-) og det er da værd at holde fast i .... syntes du ikke ?

Mht. at psykolog har udtalt at du automatisk man få tilkendt førtidspension på baggrund af diagnosen, er desværre ikke helt korrekt.

Hvad der dog er korrekt, er at rigtig mange mennesker er blevet tildelt pension pga denne type sygdom inden for den seneste årrække og måske er det dét din psykolog har ment med sin udtalelse.

Det er som de andre så rigtig skriver ikke diagnosen kommunen ser på men arbejdsevnen og den finder man kun ved at arbejdsprøve dig, men mindre du er så syg, at dette vil skade sig mere end godt er.

Jeg håber der kommer en afklaring, som du kan være tilfreds med, men forvent ikke, at den kommer over night. Alt idet kommunel system tager ofte meget lang tid

tanker fra maybeline2you
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat