Se enkelt indlæg
Gammel 12-02-2016, 08:58   #5
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Min SBH skriver at jeg skal forbi et "team" derfor undre det mig, at det ikke er læ265, måske findes der flere teams??

Er så træt af systemet, får ondt i maven når der kommer noget fra kommunen i min eboks.

SBH har skrevet brevet nedenfor midt i januar, og igår modtager jeg læ145.

1000 tak for jeres beroligende ord! Har bare så svært ved at tro, at jeg forbliver på pension. Ved godt at læger og neuropsykologer siger, at jeg er forværret, men læser kommunen det.. Tænker af og til, om kommunen overhovedet kan læse ;-)

SBH skriver:

Når jeg har modtaget samtykkeerkl æringen vil jeg indhente en Generel Helbredsattest hos din læge. Du vil få indkaldelsesbrev, hvor der står, at du skal kontakte lægen for at få en tid til unders øgelse, således han kan udfærdige den generelle helbredsattest.
Når jeg har modtaget denne, sendes sagen til lægekonsulenten, hvor han vurderer på, hvordan din helbredsmæssige situation ser ud nu.
Hvis han mener, at han kan vurderer det udfra de lægelige papirer der ligger, sendes sagen til mig og jeg laver en indstilling, der efterfølgende sendes til dig og et Afgørelsesteam.
Hvis han mener, at der skal indhentes yderligere oplysninger, gør jeg det og sagen kommer igen til lægekonsulenten for vurdering og tilbage til mig for indstilling.

Du kan, hvis du vil, møde op til m ødet, hvor afgørelsesteamet tager beslutningen. Det er sjældent at en borger møder op her. Det er som regel kun, hvis borgeren er uenig med mig om indstillingen.

Håber dette er fyldestgørende, ellers må du kontakte mig igen.






Fra:






Sendt fra min iPhone 6
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat